Збільшити шрифт
Змінити на синій
Змінити на чорно-білий

Громадське обговорення (архів)

Проект наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 16 червня 2014 року № 398»

16 квітня 2018
683

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ
проекту наказу Міністерства охорони здоров’я України
«Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 16 червня 2014 року № 398»


Міністерство охорони здоров'я України повідомляє про оприлюднення проекту наказу МОЗ України «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 16 червня 2014 року № 398»

 

Проект наказу розроблено Міністерством охорони здоров'я України відповідно до до абзацу одинадцятого частини другої статті 6 Закону України «Про екстрену медичну допомогу» та з метою удосконалення надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах.

 

Пропозиції та зауваження просимо надсилати впродовж місяця з дня оприлюднення до Управління екстреної медичної допомоги та медицини катастроф МОЗ України або в електронному вигляді на адресу [email protected].

Контактна особа: Кучма Андрій, тел. (044) 253 26 08

 


 

ПРОЕКТ

 

Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 16 червня 2014 року № 398

 

Відповідно до абзацу одинадцятого частини другої статті 6 Закону України «Про екстрену медичну допомогу» та з метою удосконалення надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Пункт 1 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 16 червня 2014 року № 398, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 07 липня 2014 року за № 750/25527, доповнити підпунктом 29 такого змісту:

 

«29) Порядок надання домедичної допомоги особам при підозрі на передозування опіоїдами. ».

 

2. Управлінню екстреної медичної допомоги та медицини катастроф забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

 

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Лінчевського О.В.

 

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

 

В.о. Міністра У. СУПРУН

 


 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту наказу Міністерства охорони здоров’я України
«Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України
від 16 червня 2014 року № 398»

1. Обґрунтування необхідності прийняття акту

Опіоїдна залежність і вживання ін'єкційних наркотиків є проблемою щонайменше в 138 країнах світу. За оцінками УНП ООН опіоїди вживають 33 мільйони чоловік. Щорічно від передозування опіоїдів помирає від 70,000 до 100,000 людей. В той же час натепер не було впроваджено порядок невідкладних дій та заходів, спрямованих на врятування та збереження життя людини у невідкладному стані при передозуванні опіоїдами, що здійснюються на місці події особами, які не мають медичної освіти.Комісія ООН з наркотичних засобів прийняла Резолюцію № 55/7, в якій закликала всі держави-учасники включити в національну політику по боротьбі з наркотиками ефективні заходи щодо попередження та лікування передозування наркотиків, зокрема передозування опіоїдів. Враховуючи наведене, Міністерством охорони здоров’я України було розроблено зміни до наказу Міністерства охорони здоров’я Українивід 16 червня 2014 року № 398 (далі – Проект наказу), якими впроваджується порядок надання домедичної допомоги особам при підозрі на передозування опіоїдами.

 

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою даного проекту наказу є врегулювання порядку дій при наявності прямої та невідворотньої загрози життю та здоров’ю людинипри підозрі на передозування опіоїдами.

 

3. Правові аспекти

У даній сфері суспільних відносин діють:

Закон України «Про екстрену медичну допомогу»;

наказ МОЗ України від 16 червня 2014 року № 398 «Про затвердження порядків надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах».

 

4. Фінансово - економічне обґрунтування

Введення в дію вимог цього наказу не потребує додаткових витрат з Державного та місцевих бюджетів.

 

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження з Міністерством внутрішніх справ України, Міністерством освіти і науки України, Міністерством інфраструктури України, Національною поліцією України, Державною службою надзвичайних ситуацій України, Державною авіаційною службою України та підлягає державній реєстрації в Міністерстві юстиції України.

 

6. Регіональний аспект

Проект наказу не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

 

61. Запобігання дискримінації

У проекті наказу відсутні положення, які містять ознаки дискримінації.

 

7. Запобігання корупції

Проект наказу не містить ризики вчинення корупційних правопорушень.

 

8. Громадське обговорення

Проект наказу розміщено на офіційному сайті Міністерства охорони здоров'я України - www.moz.gov.ua. для громадського обговорення.

 

81. Розгляд Науковим комітетом Національної ради України з питань розвитку науки і технологій

Проект акта не стосується сфери наукової та науково-технічної діяльності.

 

9. Позиція соціальних партнерів

Проект акта не стосується соціально-трудової сфери.

 

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект наказу не є регуляторним актом, оскільки його положення не спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання.

 

10¹. Вплив реалізації акта на ринок праці

Проект наказу не впливає на ринок праці.

 

11. Прогноз результатів

Прийняття проекту наказу дозволить врегулювати порядок дій при наявності прямої та невідворотньої загрози життю та здоров’ю людини при підозрі на передозування опіоїдами.

 

 

Заступник Міністра
охорони здоров’я України
Олександр ЛІНЧЕВСЬКИЙ